Tisdag

"Tisdag" får duga som rubrik, kom inte på nått bättre!

Det blev inga fler inlägg igår, som jag hade tänkt. Det blev ingen spring eller fotorunda heller, men det gör inget, för istället åkte jag hem till mami, och är fortfarande kvar här ^_^

Men städningen hann jag i alla fall färdigt med, och rent blev det!

Idag har jag varit i skolan och gjort.. Ingenting typ. Ibland känns det bra onödigt att vara där måste jag säga.
Tog tåget hem sen tillsammans med Razi och just nu sitter jag i soffan och kikar tv och äter massa gott!
Jag har ätit: Godis, glass, bulle (vaniljfläta) och druckit lite juice! Här är man nyttig minsann!

Ska nog ta och spela lite Zelda nu , wei! ^_^

Lägger upp en bild på Luna som jag tog igår när jag städade. Slökatten <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0