The human centipede

Filmen vi tittade på igår alltså.
Som handlar om en pensionerad kirurg som gör sjuka experiment i sin källare, som att tex sätta ihop tre peroner till en, en mänsklig tusenfoting alltså.

Euw.
Den var äcklig. Trodde dock att den skulle vara ännu äckligare. Men spännande var den!
Fast vettefan om jag skulle våga/vilja se tvåan, då den tydligen ska vara mer än dubbelt så äcklig, och är dessutom är förbjuden i England.

Jaja, filmen var rätt bra i alla fall!


Idag är det sol ute så man måste väl passa på att gå ut lite antar jag!

Nu: frukost!

Kommentarer
Postat av: Carro

Att den är förbjuden i England säger inte så mycket.... COD är också det ;)

2011-09-17 @ 12:33:47
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Carro

lol, jag ska skriva nya inlägg... Vet bara inte vad jag ska skriva om :P Har inte direkt varit prio ett när jag hade ett litteraturseminarium att förbereda mig för eller när jag var sjuk ^_^

Annars får vi väl göra sushi i stället!

2011-09-17 @ 19:17:57
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0