Slappdag

Var i skolan idag och drog hem runt ett, fick sluta tidigt yay!
När jag kom hem tog jag en promenad med Sasha, kikade sen tv, råkade somna 2min (men en klubba i munnen haha). Sen drog jag ner på stan runt fem och träffade Carro, vi fikade ^^

Har en gnällgrabb här bakom mig så ska väl stänga ihop datorn en stund och ta hand om honom (ni vet när killar är sjuka så är dom veeeeerkligen sjuka enligt dom själva, och klagar). Tror att han har fått halsfluss, så ja, det är väl synd om honom då!

Ska kika tv med sjuklingen nu!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Det är cpirriterande och dåligt av blogg.se >_> Hur gör folk som inte kan sånt? Wall of text?

2011-09-28 @ 22:27:02
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

2011-09-30 @ 15:34:50
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0