Sådär poetisk som de andra

Jaaa, jag tänkte det, att jag också skulle försöka.
Så jag gjorde mina bilder lite ljusare och skrev en del av en låttext på, dock inte Kent, sorry 'bout that.



Vad tycks?
Man känner verkligen igen sig när man ser bilderna va? Allting är så... Ja jag vet inte riktigt vad!


Lol, nejmen jag har tråkigt. Och alla skriver text på sina bilder nuförtiden typ, bilderna är inte alltid fina, men folk älskar dem för att texten är fin. Ja, ibland alltså, sen finns det ju de bilder som är fina och passar med texten också.

Sååå... Vad händer ikväll? Själv veeet jag inte! Kanske tar en springrunda om en stund och sen kikar film.

Btw, vi åt broccoli och baconpaj idag, den var god!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du glömde låna Rasmus iPhone för att ta bilderna med... INGEN FOKUS TACK! OCH MASSA BRUS :@ Du kan ju ingenting!

2011-09-18 @ 02:20:16
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0