Magmedicin

Var som sagt på sjukhuset idag, Carro följde med mig. Fick reda på att jag har magkatarr igen och fick ny medicin. Blodprov i armveckat fick jag ta med, men hon som gjorde det var supersnäll så det gick bra trots att jag ogillar nålar! Vad blodproven visar vet jag dock inte än, men om de visade nått knas så skulle dom höra av sig!

Efter det så åkte vi tillbaka till Uppsala och fikade + kikade runt på stan.
Ett par knästrumpor och ett par tights fick följa med mig hem!

Imorgon börjar jag min medicinvecka, då blir det ingen stark/välkryddad mat, ingen väldigt välstekt mat, ingen juice och inget kaffe! Kaffe dricker jag dock nästan aldrig eftersom att magen säger ifrån direkt.

Sen efter den veckan så ska jag ändå fortsätta med den milda kosten, stark mat och sånt får jag bara äta ibland. Och jag som älskar stark mat!

Sen måste jag äta ofta också, så måste börja ta med nått till skolan varje dag eftersom att vi har så tidig lunch.

Meeen, förhoppningsvis blir magen bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0