I wish I was more colorful

Det var sol ute imorse, sen blev det kallt!
Och min arm ser lite ut som en banan på bilden, hehe.

Har inte gjort sådär jättemycket i skolan idag, gjorde nån uppgift och åkte hemmåt runt halv två.
Försov mig imorse gjorde jag också, fast jag har börjat vänja mig vid det nu eftersom att jag gör det varje morgon, så jag hann i tid ändå hihi!

Sen har jag ringt sjukhuset också, fick en tid där på torsdag nästa vecka.

Mycket mer har jag nog inte att säga..Det blev inget inlägg igår, jag mådde dåligt och somnade direkt när jag kom hem från skolan. Egentligen skulle jag ha jobbat, men dom lyckades fixa en annan, puh!

Ska förhoppningsvis äta äppelpaj ikväll :3 !
Om Rasmus nu kan lämna datorn ifred i några minuter..


Jaja, det var väl allt jag hade att berätta för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Anders J

Men bananer är ju bra, nyttiga o så..eller nåt. Tack för kommentaren :)

2011-09-15 @ 21:22:49
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0