Gränby två dagar i rad.

Ja, faktiskt.
Både igår och idag var jag till Gränby centrum, kikade in de nya butkerna och så.
Igår var jag och Carro där nästan hela dan (efter att jag slutat skolan alltså) fast jag köpte inget till mig själv, inte ens på Panduro som var nyöppnat :o köpte däremot en sak till Carro och en sak till Razi ^^,
Razis present blev:
Och det jag köpte till Carro kan ni se här! EFtersom att hon tog hem den dirket så har jag inte tagit någon bild^^

Kort sammanfattning av dagen: Bra dag (förutom surgubben på Burger king som mina ninjor skulle ta hand om) skrattat mycket, fått grus i håret, skrattat mer, kikat runt i butiker, skrattat lite till och åkt hem nöjd!

Fick en present av Carro också! :D

Sen i alla fall så var jag där idag igen, hade nämigen sett skor som jag trodde skulle passa Razi, och dessutom hade jag testat ett par skor som jag var tvungen att fundera ett tag på ifall jag skulle köpa eller inte. Så vi åkte dit med Razis mamma, skorna passade så han fick dem och jag köpte de skorna jag tittat på :D
Vinterskor, så nu slipper man tänka på det mer^_^
Riktigt sköna :D

Var förbi Carro en stund idag efter Gränby också, vi fikade och pratade lite^_^ Och kände oss smarta!


Långt inlägg. Så blir det när man inte har tid att skriva jämt :o

Men nu ska jag och Razi dra iväg till Oliver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0