Godmorgon

Idag är jag vaken tidigt konstigt nog, jag är nämligen ledig!
Ska dra ner på stan om en stund och träffa Carro, kameran ska få följa med också ^^  Men först måste jag duscha!

Igår blev det en kort dag i skolan, fixade lite med en uppgift och åkte hem runt ett. Sen drog jag och Razi iväg direkt när jag kom hem, gick till hans kompis och spenderade resten av dagen med honom och några till.

Vi åt buffé på Dragon palace och sen följde vi med och kikade på när en av grabbarna testade på popping, och faktiskt så såg det så kul ut att jag passade på att höra med dansläraren om det fanns nån chans att prova på nästa gång, så på torsdag ska jag antagligen dit! Weeey!
Läxa: Träna några grundsaker så att jag hänger med på torsdag!

Nej, måste duscha nu så att jag blir klar nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0