Flög han bra eller?

Änligen är det fredag, och långhelg, för på måndag är jag ledig :D !

Fick två Svenska B uppgifter klara idag, så nu är det bara en kvar!
Religion blev det ingen, läraren typ glömde bort oss, hmm.....

Efter skolan har jag inte gjort så mycket.. kikat lite tv och så.
Sitter och väntar på Razi för att få reda på om vi ska ut och äta eller inte. Jag skulle iaf gääärna vilja ha sushi!

Kan ju slänga upp en bild på vad jag hade på mig idag också, bara för att kläderna är mysiga att springa omkring i! Eller sitta stilla, det fungerar det också.

Well, det var väl allt för tillfället!

Hoppas på att det blir att gå ut och äta nudå, Razi hommer snart hem från jobbet :3 !

Kommentarer
Postat av: Neha

Haha:D

2011-09-16 @ 19:52:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0