Sjuk!

Här sitter jag och är sjuk!
Det blev inget inlägg igår, och i förrgår blev det bara från iPhone. Har varit hemma, hos mami, sen i måndags (: ! Var hos pappa en stund igår och åt och lekte med Axel också.

Men nu är jag hos Razi igen, han var nämligen tvungen att åka till sjukhuset idag eftersom att han har varit sjuk i typ två veckor, men nu har han fått penicillin!

Ja som sagt så är jag sjuk nu också, så det blev ingen skola idag, men imorgon måste jag till skolan, för jag måste bli klar med en uppgift och dessutom ska vi prova studentkläder! Men jag överlever nog.

Jag har sovit nästan hela dagen och nu tänker jag kika på tv och sen sova lite till!


Btw, att blogga från iPhone var helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0