Jag är helt enkelt för bra för dig.

Kör på peppdag idag. (Eller ja, peppkväll typ, för jag började ju tänka på det nyss.)
Praktiken idag gick superbra!

Kikar tv och dator just nu, lol på att jag alltid tittar för mycket pådatorn så att jag missar de program som jag väntat på.
Men ja, man kan ju bara kolla på en sak i taget.


Har nog inte så stor lust att göra nått förutom att kika film, dricka te och cola och kanske äta nått gott, ikväll.
Hoppas Razi tar med sig en kompis så vi kan kika film (annars spelar han bara.

Nu skriver jag sådär långt om en massa olika igen. Men jaja.
Rubriken då? Jo den har ju med detdär självpepp att göra, jag måste inse att saker inte alltid är mitt fel. Och det försöker jag göra nu!

Jag och en kaka^!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0