Igår var det fredag

Och då skrev jag inget, hade ganska fullt upp, så skriver idag istället.

Först var jag i skolan och blev äntligen klar med mig katalog!
Efter det drog jag ner på stan och träffade Carro, vi fikade och kikade runt lite på stan. Jag köpte en pincett, en vit eyeliner och hårfärg!
Och Carro köpte också hårfärg^^

Sen drog vi hem till henne och hon började med att klippa mig, sen färgade hon mitt hår och jag klippte liite + färgade hennes hår!

Och det blev braaa ^_^
Det får bli en cambild just nu, orkar inte ta fram kameran.

Nu ska jag åt och plocka rabarber åt Razis syster, för vi ska hem till henne och stanna där tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Twins

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0