En lång dag

Gick inte från skolan förrns halv fem, det var nämligen så att vi skulle boka plats på Gränbymarknaden för vårt UF företag, men eftersom att alla satt och uppdaterade samtidigt så kraschade sidan helt typ. Så dom flyttade det till imorgon istället.

Lyckades få tag på någon där jag vill ha praktik också, dom skulle ringa upp imorgon så jag hoppas på att dom säger nått bra! Hon jag pratade med verkade positiv i alla fall ^_^ !

Sen åkte jag och Lotta ner på stan och träffade Bella, vi träffade Andrea som vi skulle ha möte med. Och det gick superbra, hon var trevlig och positiv och allt sånt där bra som en bra rådgivare ska vara (:
Så nu har vi en rådgivare också, bra där!

Kom hem runt sju sen, då fick jag tacos!


Känns som att det har blivit väldigt lite bilder på sista tiden? Ska försöka bättra mig!
Men nu ska jag kika tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0