Vet inte vad som händer

Imorse mådde jag bra, så tog mig till praktiken (yay!)
Började må dåligt på bussen påväg hem, mådde sämst när jag kom hem också. Lyckades sova medan Razi var på gymmet. Vaknade och gick ner och åt (Razi värmde ravioli!).. Nu såhär efer maten mår jag okej igen. Vet inte riktigt vad som är fel.. Är det magkatarren som spökar igen? Eller kanske magsjuka på gång? Hmm....
Imorgon har jag bild så vill gärna vara frisk då :3
Imorse mådde jag bra, så tog mig till praktiken (yay!)
Började må dåligt på bussen påväg hem, mådde sämst när jag kom hem också. Lyckades sova medan Razi var på gymmet. Vaknade och gick ner och åt (Razi värmde ravioli!).. Nu såhär efer maten mår jag okej igen. Vet inte riktigt vad som är fel.. Är det magkatarren som spökar igen? Eller kanske magsjuka på gång? Hmm....

Imorgon har jag bild så vill gärna vara frisk och må bra då :3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0