In flames!

Godmorgon!
Igår var hur bra som helst! Förbanden var Insense, Rise to remain, Ghost och Trivium. Ghost och Trivium var lätt bäst! Trivium körde tillme "Dying in your arms", åh vad glad jag blev!  Och Ghost har jag velat se ett tag bara för att de verkar så skumma, haha! Och ja, det var dom. Men bra också!

Sen det bästa bandet på hela kvällen var såklart In flames!!
Massa bra låtar, massa bra prat, massa bra framträdande helt enkelt!
Lite synd bara att dom inte körde "The chosen pessimist" :(  Men annars var det super!
Nästa gång blir det ståplatser, för det blir veerkligen inte samma sak med sittplatser!

Mycket text, lite bilder, så jag slänger väl upp en bild!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Haha ståplatser är något speciellt. Fast när jag var på Metallica i somras (the Big Four spelningen) stod jag längst fram och blev totalmosad. Då önskade jag hatt jag hade haft sittplats;)

2011-11-20 @ 12:44:36
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0