SlösarN?

Idag åkte jag och Razi till Gränby med hans mami, fast först åkte vi till Media markt och Raz köpte en iPhone :3
Och där köpte jag...
Det där! Ett stativ alltså.

Väldigt mörk och dålig bild, men det syns vad det är iaf ^^,

Sen åkte vi somsagt vidare till Gränby centrum.
Kikade runt lite, köpte en body åt Vincent för det var så söt!

Sen gick vi till Expert, och jag kände mig verkligen tvungen att köpa ett objektiv som jag har funderat på at beställa ett bra tag.
Ska vara bra när man tar porträtt och sånt.

Och så ett UV-filter till såklart^^,

Men nöjd är jag iaf!
Har redan hunnit prova det lite :D !




Btw, åt hemmagjord pizza till middag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0