Razi spelar och jag målar naglar

Jappjapp, här sitter jag och har inte så mycket för mig medans Razi spelar.
Så jag passade på att måla naglarna lite extra sådär, typ.
Faast, gör ju inte det just nu, är redan klar c:


Och jag som sa för typ en timme sen att jag skulle sova?

Jaja, iaf, såhär ser dom ut. Vet inte riktigt vad jag ska tycka :O



Ignorera att jag har kladdat nagellack utanför naglarna D:


Btw, en sak jag inte har berättat om idag!
Vi var till Siba och lämnade in Razis dator, han köpte ett rpel där också, Portal 2 ^^
Och sen sprang vi in på Lindex för hans mami var där, så jag passade på att köpa underkläder och ljusblåa tofsar!




Aja, nu har Razi stängt av spelet, så nu blir det att gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0