Jag skulle ju bara ha ett par jeansshorts...

Men kom hem med en hel del andra saker också :3
Hihih.

Först måste jag bara berätta hur mycket buss jag har åkt idag (eller eentligen igår, eftersom att klockan är över tolv)!

1. Till skolan
2. Från skolan
3. Till stan ca 1 timme senare.
4. Tillbaka till Razi (Carro ringer när jag sitterpå bussen)
5. Åkte tillbaka 3 min senare och träffade Carro på stan
6. Åkte till Ica med Josefine
7. Tog bussen en hållplats hem till Razi.
8. Ner på stan igen.
9. Hem till Razi igen!

Hehehe!

Men, iaf, jag och Carro sprang runt på stan ett tag och jag hittade äntligen ett par jeansshorts!
Dessutom hittade jag lite andra saker också.

Men det var kul! :)

Shortsen

Linne

T-shirt

Och såpbubblor, strumpbyxor och ögonskugga ^^,

Btw, det var soligt i Forumgallerian!

Och förresten, jag var smart när jag var liten, jag sa korts iställlet för shorts!


Kvällen spenderades först med Josefine, kikade på tv och drack jordgubbssaft! :D
Sen kom Razi och vidrog ner på stan och träffade lite folk.


Bra dag, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0