Dagens fynd! :o

Eller vad man säger!
Hittade dom här på stadium, billiga var dom också c:

Fast dom är finare irl, har bara mobilkamera här just nu så det är inte bästa bilden:3
Dom är nog lite varma för sommaren också, men kan nog passa på lite regniga dager, och typ i höst :D
Och jag tyckte om dom så mycket så jag kände att jag hade inget annat val än att köpa dom :O

Dagen spenderades förresten med Razi och några av hans vänner, vi sprang runt på stan och åt glass och lite så c:
Razi köpte nya shorts också^^,


Meeeeen... Nu ska jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, Björn köpte oxå shorts igår :D du vet dom på Carlings med rosa på ^_^

2011-05-13 @ 07:07:35
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fan vad snygga skor! :O :D

2011-05-13 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0