Semlor!

Med tanke på att det är semeldagen (eller fettisdagen) så får det bli en semelpassande bild till det här inlägget!


Sen kan jag ju berätta lite om vad som har hänt under dagen.

I skolan hade jag samhällsprov/läxförhör, igen, för jag failade förra gången, denhär gången gick det bra!
Sen slutatde jag efter att ha gjort lite samhällsuppgifter. Fast jag stannade kvar i skolan så duktig som jag är! Eller.. Egentligen var det för att jag skulle träffa Rasmus på stan vid två, och jag orkade inte åka hem emellan ^^,

Jag och Razi köpte en present till hans mami som fyller år nästa fredag, hoppas att hon blir glad! c:


Nu tänker jag nog gå ner och äta en semla, årets första semla till och med!

Kommentarer
Postat av: Carro

BLÄÄÄÄ!

2011-03-08 @ 21:25:24
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0