Rubrik

Hmm.....

Den här dagen började med att jag vaknade brevid mysmosRasmoos!
hihi.


Sen i skolan var första lektionen bild, faast, läraren var sjuk. Men vi jobbade ändå c: Jag började måla på min tiger (med oljefärger).
Sen hade vi svenska efter lunch, skulle skriva nått typ.. "PM" till ett tal som jag ska hålla nästa måndag (tror jag att det var?). Får se hur det går då!

Sen när vi fick sluta gick jag och Lotta till Plantagen och hämtade våra papper, kan inte riktigt påstå att de var så bra ifyllda.. Argh! Menmen, finns inte så mycket att göra åt det nu.


Nu är jag i alla fall hemma hos Razi, ska åka hem till Carro snart! c:


Haha, Luna typ tvättade sig i sin korg/säng nyss, fast när hon satt ner och rörde sig lite så fick hon stötar från fleecefilten och hon fattade inte var det var + att det hände ett antal gånger, haha.. Det såg roligt ut c: Stackarn.


Nu tänker jag gå ner och ta nått att äta!

Baibai sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0