Hur äter du dina semlor? :O

Och hur äter jag mina semlor? :O

Jo jag gör såhär:

Först tar jag av locket och lägger det åt sidan, sen gräver jag ur mandelmassan, efter det så äter jag bottnen med grädden på, ibland orkar jag inte hela pga all grädde, fast idag gjorde jag faktiskt det! Och idag åt jag den med en sked också, kände inte för att bli kladdig.
Sen när jag är klar/ätit så mycket jag orkar av bottnen så äter jag upp locket!

Och då är frågan, varför äter jag på just det sättet?
Jo, för att locket är godast!




Det var allt för mig, tack och hej!







Nääääää
Men ja, intressant inlägg, verkligen.
Jag är lite uttråkad sådär. Fast nu ska jag snart sova :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0