Ett inlägg

Som jag inte har en aning om vad jag ska skriva i.

Egentligen orkar jag inte skriva nått, men jag har inte så mycket för mig, så varför inte tänkte jag!


Sitter här och tuggar tuggumi, he he.
Om jag har tur så har Razis mami köpt godis och hans pappa popcorn när dom kommer hem :33
Hej fläskis? Kanske det kanske.

Hm..
Ah juste, igår var det en idiot till busschaffis som skrek och svor åt mig. Varför? För att jag satt längst fram (såg inte folk gå av), lyssnade på musik och tittade ut genom fönstret. Var väl lite i min egna lilla värld kanske. Med w/e, jag visste ju vart jag skulle av.
Men tydligen så åkte inte bussen längre än till stora torget, extrabuss typ?
Så därför ställer sig snubben upp och skriker och svär åt mig, för att jag inte märkte nått.
Uuuuuursäkta då men man kan väl vara trevlig iaf!
Man kan ju undra hur UL tänker när de anställer folk....

Nu ska jag inte klaga nå mer!

Eller jo, jag är stressad pga skolan, inte kul.



Nu, något mer positivt!
Jag ska till tandläkaren imorgon!
Kul va??? Nej men jag ska ju dit och ta bort tandställningeeeen c:
Lite nervös över hur jag kommer se ut.. Det är ju typ.. tre år sen ungefär tror jag, som jag fick den :3


Nu har jag inget mer att skriva! Inget som jag kommer på nu i alla fall!



Gonatt eller nått så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0