Te, frukt och hårfärg.

Ja vad händer nu på kvällen då?
Först och främst så fick jag lite tråkigt och passade på att färga underhåret i luggen lila, med en burk färg som stog i badrumsskåpet. Hehe, Carro, lånade lite, det finns lite kvar, men jag köper såklart ny om det behövs :D!
Dock blev det inte så lila, det blev mer.. Så ljust så att det ser lite ljusrosa ut och nästan inte syns.

Och vad händer mer då?
Tror nog att vi sätter igång någon film snart.

Sitter just nu och smaskar på lite frukt och dricker te!
Medans Razi spelar och dricker Oboy.. Och äter lite kiwi (:

Kände att det var nödvändigt att göra en hel kanna med te.

Kommentarer
Postat av: Carro

Är det nagellacksborttagning som jag ser där i bakgrunden? Du måste ha papper eller nåt underlägg under när du har det framme iaf! Borden är lackade och vi vill gärna att lacken är kvar när vi kommer hem :)



Och du kan ta färgen, det är lugnt! Btw så använder dom "Manic Panic" här :) Så det är kanske bättre än directions..? Vi får testa!

2011-06-28 @ 07:49:44
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Belle

Ja fast jag har inte använt den vid bordet :D



Okej :D

Är den billigare där också? :O

2011-06-28 @ 09:29:15
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/
Postat av: Carro

Var har du använt den då? :P Allt är ju lackat :O



Vet inte, kollade inte vad den kostade :P

2011-06-28 @ 12:28:50
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satt i soffan :33

Men fick bråttom till bussen så ställde den på bordet sen :c



Okej D:

2011-06-28 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0