Så..

..Vad har hänt de senaste dagarna?
Hm.. Midsommar var bra, vi grillade och så hemma hos Razi, mysmys, sen sov vi där :)

Sen igår gjorde vi inte så jättemycket, träffade mamma och Micke och hälsade på hans syster + hans barn och några till som var där. Hon hade fyra supermysiga hundar cc: Trivdes gjorde jag.


Idag var jag och Razi på landet, firade Axel som fyller år på torsdag. Han fick en ram med bilder och lite figurer i av mig och Razi (:

Axel och farmor (Mimmi)^.


Sen nu på kvällen kom Jossan, Fredrik och Oliver, vi åt tacos och så.
Sen stannade Oliver ett tag till och vi kikade på film, Inglorious bastards.. Aldrig sett den förr, men den var... Lite skum men ganska bra ändå.


Snart ska jag nog sova.
Imorgon ska ner på stan och växla pengar!


Btw, egentligen var det igår, om man kollar klockan hehe.
Men det gör inget.


Lol, gick nyss till köket och hämtade minneskortet från kameran, min fot hade somnat så jag gick jätteknasigt :(
Meeen, det var tur att jag skrev det här inläggen, för annars hade jag inte gått till köket för att hämta minneskortet med bilderna från idag på, och då hade jag inte upptäckt att mjölken fortfarande stod framme :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0