Pass, tröja och glass!

aaa, har ju inte skrivit på ett tag så.
I förrgår var jag till polishuset och fixade pass, för vi ska till Prag.. Eler kanske kanske Rom. Får se vad det blir.
Sen igår var jag i skolan och fixade nån uppgift och så, Razi jobbade och åkte till Gränby med sin mami, och när han komhem så fick jag en tröja, hihi! :D
Tack Razi!

Sen idag har jag varit i skolan igen, sen kom det nån från uf som pratade lite och sen på eftermiddagen gjorde jhag ett prov som gick helt ok!

Och appropå fika, titta vad jag åt nyss! :D


Btw, mina rubriker börjar bli sämst, så funderar på att ha typ från a-ö, första bokstäverna i rubrikerna som alfabetesordning typ. Eller nått. Så får det bli som det blir?

Aja, nu ska jag och Razi träffa Josefin och några på stan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0