Ny tv å grejjer!

Idag åkte vi in til stan och köpte ny tv!
Åkte hem till mami igår nämligen och fick då reda på att vår tv var trasig :o
Det kommet ljud men ingen bild, hm.. Meen har inte slängt den gamla än ifall att den går att laga :D Stor skillnad på tv-apparater blev det iaf! Bytte från en 32" till en 46" :O Hehe.

Så nu sitter jag, Raz och mami och kikar på tv^^!



Igår sprang jag förbi Roxy en stund innan jag gick till mami, och titta vad jag hittade på trottoaren på vägen från tåget då :O
Supersöt, haha.


Iaf så kikade jag och Roxy på Shrek och dessutom träffade jag äntligen "nya" vovven Nanok, supersöt! Tänkte att jag skulle ta lite kort på honom men jag hann inte riktigt, så det får bli en annan gång!


Ska nog gå upp och sova snart, för imorgon ska jag hjälpa mami att olja trallen och tänkte dessutom försöka hinna med att baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0