Näsblod D:

Yeppyepp, inte så kuuuul.
Satt och hade min 15min rast och helt plötsligt började det rinna supermycket blod från min näsa!
Och rasten var typ precis slut. Så jag gick och sa till om det och väntade lite på att det skulle sluta blöda, med det ville inte sluta, så jag fick sluta istället <-- hehe, kul..ordvits? Jaja, iaf så kom Razi och hans pappa och hämtade mig 30min senare, sen lugnade allt sig och det slutade blöda.
Tur att det var lugnt idag så att de klarade sig utan mig iaf!

Nu sitter jag hemma och Razi, har tagit det lite lugnt och så..

Btw, första gången NÅNSIN som jag blödde näsblod :O!



Det var nog allt om min väldigt händelserika dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0