Jag hör inte vad jag själv tänker..

..För mina chips är så knapriga!
Hiihihih, lantchips, mmm....


Idag har jag..
Först och främst så kan jag berätta att jag åt vofflor till lunch.
Sen drog Rasmus till jobbet och jag åkte till stan med Carro och där har jag varit heeela dagen lång, åkte hem runt halv sju.
Vi kikade runt lite, åt lite, kikade lite till och fikade lite, sen köpte jag underkläder, nya tights och en bikini. Inte billigt, urk.

Köpte ansiktservetter (typ sminkborttagningsgrej) också, fast på rea :) Och så köpte jag en sak som jag behöver till Axels present!

Ah juste, appropå Axels present, Carro och jag köpte skor till honom idag me :) !

Så nu känner jag mig lite fattig, har inte vågat kolla exakt hur mycket jag har kvar på kontot än, haha. Menmen, snart får jag lön så jag överlever nog c: !

Och om nån undrar så gör dom en toatårta på tv just nu, en tårta som ser ut som en toalett alltså. Mums..


Idag är det fredag och imorgon är det lördag! Och jag är inte säker på vad jag ska ha på mig imorgon, för vi ska på dop :O  !




Btw, här kommer en bild på en tallrik som jag köpte igår (som jag glömde nämna i förra inlägget) 
Hehehehe. Den är söt och borde funka bra att ha kakor på.
Fin va? :D !

Kommentarer
Postat av: carro

Och frukostmackan ^_^

2011-06-18 @ 10:38:04
URL: http://http:/cherrykola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0