Helgen och så.

Fikade hos Carro idag.
Hehe.
Och imorgon åker hon och Björn till Japan, och kommer inte hem förrns om en månad :O
Kommer kännas tomt och knasigt att inte ha nån att ringa eller åka och fika te hos!
Sakna henne kommer jag att göra!

Sen var det ju detdär med att hon åker imorgon! :O
Det betyder också att jag och Razi får låna deras lägenhet i en månad, från och med.. imorgon I guess.
Det blir nog bra.

Nära till sommarjobbet sen när jag börjar i juli.


Ja men vad har jag mer gjort idag då? Inte så mycket, vaknade hos Josefine runt elva, stekte ägg och bacon och åt en staaaadig frukost! Eller vad man säger^^
Och sen åkte jag direkt till Carro (: !

Jag var hos Carro igår med förresten, Anna, Axel och pappa var där och hälsade på.
Vi åt sushi och pizza.
Axel fick en present också, ett par skor (:  Och ojojoj vad han lycte upp när han såg paketet :D HAn såg helt galen och superglad ut! Sen ville han prova skorna direkt också och testade om dom gick och springa i och så, haha.

Och innan det var jag och Razi på hans brorsons dop!
Razi blev gudfar (fadder) också^^.
Där fanns massa fika sen också :O !


Långt inlägg med många bilder D:
Nu ska jag kika på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0