Grillat!

Idag har jag..
Hm.
Vaknade brevid Razi och gick upp och åt frukost med honom efter att ha somnat om ett antal gånger. Lyckades till och med somna om fast det var ungar som sprang som dunsande elefaner i lägenheten över :O !

Fixade mig och så sen, passade på att klippa håret lite pga rastlöshet. Syns dock inte så mycket.
Sen drog jag och Razi ner på stan, där träffade vi Oliver på Max, och den största delen av dagen spenderades sendan vid ån.


Innan vi åkte från stan växlade vi pengar på Forex (:
Sen blev vi upphämtade av Razis pappa och åkte hem dit för att grilla. Gott var det!

Just nu ligger jag i soffan och har inte så mycket för mig.
Får se vad som händer resten av kvällen!


Luna fick förresten ett nytt smycke på sitt halsband idag (:
En måne med hennes namn på som jag gjort.
Syns dock inte så mycket på bilden. Men det kommer nog en bättre bild sen nån gång när jag har det :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0