Bokat och klart!

Den 30 Juni till 3 Juli ska vi till Prag!
Jag, Razi och hans pappa!

Idag, och igår har Izack varit här.
Sasha var här också, från i fredags till igår, vi sprang en liten runda i fredags c: !

Vet inte om det har hänt så mycket i helgen egentligen. Ätit rabarberpaj tre dagar i rad har jag gjort!

Meen, skönt ändå, för mycket händer i veckan nu.
Imorgon ska jag och Razi först till polishuset och hämta mitt pass, sen hem till min mami! Och så ska vi lyckas hinna hem till Carro för att gå igenom med tvättstuga och sånt, och få nyckel? För den 20e flyttar vi dit och bor där en månad!

Och så tänkte jag hinna träffa Roxy också, och gå förbi pappa.
Och sen på lördag ska vi på dop, för Rasmus brorson ska döpas :)

Nu ska jag se om det finns nån bra film som går på tv!

Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

En kreativ blogg. Tjej boendes i USA i 1 år. FÖLJ DEN VETTJA! WOOP WOOP! :)

2011-06-13 @ 03:09:41
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0