Bildbomb?

Ja, nästan.
För att visa lite vad jag har gjort de senaste dagarna!

Bakat. Blev inget med att olja altan pga vädret.
Bakade både kakor och muffins!

Träffat Roxy, och fotat hennes vovvar och så.


Och så har jag hittat på lite annat också, chillat hemma, lagat mat och städat och fixat lite (:

Sen idag åkte jag och Razi in till Uppsala.
Och kikade lite på stan och så, han köpte skjota + lite andra saker (dop på lördag, därför skjortan)
Och sen åkte vi till Carro, och jdär fikade jag och Carro och åkte till Gränby medans grabbarna spelade.

Köpte en liten jordgubbe som man kan ha småpengar i c: ! + en sak till Axels födelsedag!




Nu ska jag sova, Razi ska jobba imorgon och jag kaaanske ska ner på stan!

Kommentarer
Postat av: carro

Tallriken dååå?

2011-06-17 @ 12:24:20
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Belle

Ah juste! Visste att det var nått mer :D !

2011-06-17 @ 19:25:54
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0