Uppe med tuppen!

Eller vad man säger?

Både jag och Raz var uppe tidigt imorse, vi hade bokat tvättstuga mellan 7 och 10. Så nu har vi massor av rena kläder i alla fall!
Städat har jag gjort också, är dock inte klar med det. Väntar på att Rasmus ska komma hem också (han är ute och kör), för då ska han klippas, och efter det kan jag dammsuga!

Till frukost åt vi varma mackor.
Frukosten är den viktigaste måltiden på dagen? Kanske.. Pigg är jag i alla fall fortfarande! Och inte hungrig heller :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Skrillex, hans musik är verkligen beroende framkallande.
Ska väl kanske fortsätta städa och så!


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST!

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-07-15 @ 15:22:11
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0