Måndag

(Tråkig rubrik pga trötthet och fantasibrist).

Idag har jag..jobbat, precis som jag gjorde igår och i förrgår, och just därför skriver jag inte lika mycket längre, för att jag inte hinner och för att jag är trött!
Men idag tänkte jag orka med lite, såhär innan jag ska gå och lägga mig.

Idag åt vi (jag och Razi alltså) korvstroganoff, mumsmums.

Sen tog vi en cykeltur hem till Razoch jag kramade om min saknade kisse ett antal gånger, sen åkte vi hem igen och köpte glass och annat gott på vägen hem.
Jag fick kräftstjärtar av Razi, för det var nå extrapris. Muuums. Lite fusk att äta nu i juli kanske? Men jag åt inga kräftor förra året (vad jag minns) så jag tar bara igen lite!


Så mycket mer har jag inte att skriva.
Imorgon ska jag jobba, så nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0