Bubbelibubelibubbplupp!

(Razi valde rubrik)
Det blev inte så mycket film för mig igår.
Lotta kom hit och jag, hon och Razi började kika på den första Harry Potter, jag somnade efter typ halva filmen och vaknade till vid slutet, sen gick Razi och lade mig i sängen. Han och Lotta hann däremot se både ettan och tvåan :3

Sen idag gick vi upp runt tolv, jag stekte ägg till frukost och så, yum.

Till middag blev det sen broccolipaj med bacon och ost!

Sen nu på kvällen jobbade jag från 19.00 till 20.15.
Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba hela dagen!

Men just nu är Fredrik här. Han sitter vid datorn och Razi och jag kikar lite på tv.
Så nu ska jag nog stänga av datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0