Bilder

Från Prag och så (:

Utsikt från flyget på vägen till Prag (:

Nått stort ur som mäter solen och planeter och jag vet inte vad. Massor i alla fall.
Ingen jag förstår mig på riktikgt, men lite häftigt. Och tydligen en top 10 sevädhet!

Judiska kyrkogården.

Vägen upp till hotellet.
Typ 2km uppförsbacke D: !

Razi och hans pappa!

Vakt.

Utsikt från en stoooor trädgård.

John Lennon muren!

Fruktfylda dumplings (dumplings med blåbär i).
Något jag aldrig ätit förr!
Smakade helt okej, sött och gott :D
Typ som kanelbulledeg med blåbär!

Utsikt från flyget på vägen hem (: !

Vi fick med oss lite saker från taxfreen också.

Och från flyget.
Parfym, fem olika sorter i supersöta flaskor :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0