Trött

Skolan idag var typ.. Skrivaskrivaskriva. Sen klassråd. Slutade runt halv tre.

Sen efter det åkte jag hem till Raz, åt lite, åkte till Nelins. Där fick jag reda på att på onsdag ska jag och Raz dit och typ provjobba, faaast måste kanske sluta praktiken tidigare då, om jag får.
Så kanske att man får ett extrajobb snart då. Om jag ens tackar ja, blir sjukt mkt med praktiken och allt också. Så det beror på vilka dagar/tider som vill att jag ska jobba.

Efter Nelins åkte vi iaf hem till Ida, hämtade Sasha och blev hämtade av Raz's pappa.

När vi kom hem fixade vi mat, hann halvsova lite också.. Kyckling, klyftpotatis (typ nån grillblandning) och tzatsiki blev det. Måste säga att jag lyckades bra med tzatsikin :D hihi.

Nu är jag tröööött, så orkar nog inte ha datorn igång så mycket längre.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill oxå extrajobba där >_> Jag har ju tillochmed sökt jobb där ):

2011-01-19 @ 21:49:37
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0