Snart är det bubblismyyyys!

Idag har jag gjort ganska mycket på praktiken, har fått hålla på med blommor en hel del med :D
Faaast, hade några tillfällen när det fanns absolut inget att göra, lite tråkigt.
Jaja, nu är jag hemma iaf. Fick åka bil hem idag, för Anna hade den in till jobbet.

Nu på kvällen har jag plockat och städat lite, satt igång en maskin med tvätt (med bla min jacka som jag råkade typ doppa i nåns mat igår på lunchen, ehe) Sen blir det en maskin med ljus tvätt också!
Jag och Razi har gjort tårta också, till imorgon när vi ska fira mig lite med släkten c: Fast grädden och det har vi på imorgon.

Nu ska vi i alla fall springa ner och sätta oss i bubbelbadet!


Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0