Sjukhuset

Första dagen i skolan var väl.. okej. En helt vanlig skoldag.

Idag lyckades jag iaf ta mig till sjukhuset, hade tid halv tre men fick vänta rätt länge för hon i receptionen sa inte att man behövde anmäla sig så typ ingn visste att jag var där och blabla.
Runt kvart över tre fick jag iaf träffa min läkare. Det togs lite tester och klämdes lite på magen och sen vare klart!
Gick därifrån med nå tabletter mot magkatarr. Alltså, jag har antagligen magkatarr. Ska äta tabletterna en gång om dan i en vecka, blir det inte bättre så skulle jag höra av mig igen.
Men det blir nog bra! :D


Är hemma hos pappa nu, Axel sitter och skriker, vet inte riktigt varför. Och jag är hungrig, Rasmus också.

Kommentarer
Postat av: Carro

För att han inte får som han vill. Han skriker ju hela tiden för att han vet att det funkar >_>

2011-01-11 @ 18:52:10
URL: http://cherrykola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0