Min klänning har kommit! c:

Kom nyss hem från Carro, har slingat hennes hår och fått mumsig lasagne c:
Idag har jag spelat Zelda också, mwihi.
Sen runt kvart i ett gick jag och älsk till tåget för att möta mami (för hon kom från jobet och vi hade med hennes packning till station), dessutom åkte vi tåg med henne för vi skulle in till stan. Där mötte vi Carro & Björn, åt på Subway och sa sen hejdå till mami som ska vara i Norrtälje i några dar nu.

Efter det sprang vi runt på stan lite, jag köpte hårspännen till Carros bröllop, sen tog vi bussen vidare mot nån kiosk vid Luthagens lift, hämtade ut ett paket och tog bussen igen mot Stabby.
Var lite smånervös hela vägen hem till Carro över paketet, där i låg nämligen klänningen som vi beställt till bröllopet :D
Fast vi var nervösa lite i onödan, för klänningen var perfekt! Det enda som ska fixas är ev axelband, för den åker ner lite annars :S
Fin va? Bilden är dock från Tradera, men den ser exakt likadan ut irl c:

Men nu är jag iaf hemma hos Raz, han sitter och spelar sitt nya spel (Assassins creed Brotherhood, som han fick i julklapp av mig men som inte kom fram i tid :3)
Och imorgon blir det stan med Carro för att bla leta efter nya knästrumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0