Lite sjuk

Fast mår bättre nu.

Helgen var bra iaf. I fredags bakade jag och älsk tårta. Sen på lördagen kom det släkt, vi åt smörgåstårta och sen fika och ännu mer tårta, fast födelsedagstårta då c: Arton ljus på var det också!
Sen på kvällen åkte jag hem till Carro & Björn, lite senare kom Panda dit. Sen drog vi ner på stan och gick mot Williams, men där var det fuuullt! Så vi gick vidare och det slutade med att vi drog till O´Larrys... Trevlig kväll var det, kom hem runt halv tre och då kom älsklingen och mötte mig vid bussen :)

Senare på natten var däremot inte lika trevlig, vaknade av att jag mådde illa, äcklade ner Rasmus papperskorg och natten fortsatte så, att jag vaknade flera gånger för att jag mådde illa.
Söndagen var likadan, fast på kvällen kom Carro & Björn hit och åt tacos, fast jag drack bara blåbärssoppa ^_^ Måste säga att dom fick ett fint välkomnande.


Idag sjukanmälde jag mig, har inte spytt nått mer iaf, men är helt slut i kroppen och har ont i magen :c Blir antagligen att gå till skolan imorrn iaf.

Nu tänker jag gå och vila, kanske kommer upp lite bilder från i lördags sen, om jag orkar.. Annars lägger jag upp dom imorgon c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0