Kakorna

Dom blev goda, tog med några till Carro c:
Där tittade vi förresten lite på tv, pratade massor också drack jag och Carro te, är lite avis på hennes superfina tekoppar!

Kaka och en lite bättre bild på en av tekopparna^
Kakan ser kanske lite tråkig ut, men den smakade gott iaf c:

Snea bilder som jag inte orkade fixa till. Man ser ju vad det är iaf :D


Receptet på kakorna fick jag förresten härifrån: http://www.tasteline.com/recept/chocolate_cookies
Fast jag bytte den mörka chokladen mot vit och hade kakao i också. Nästa gång har jag nog i mer kakao och vit choklad, testade ju bara lite den här gången (; Dessutom fans det bara 100g choklad.




Nu tänker jag lägga mig ner och krama om älsklingen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0