Det blev inga...

..Bilder, varken i förrgår, eller igår.
Så det får bli några idag. Fast har det mesta jag har fått hos Raz, och jag är hos pappa nu ^_^

Böckerna jag fick^

En bild på lite kameragrejer som jag fick låna av pappa. Bla annat en gammal blixt.
Bilden är tagen med ett hemmagjort fisheye som jag också fick låna av pappa :D
Det blir inte världens bästa bilder, men det är rätt kul att fota med iaf ^^



Sen angående tisdagen, åt god mat och firade lite och så hemma hos mamma.
En bra födelsedag blev det, tillsammans med mamma och Raz. Mysigt!


På lördag blir det smörgåstårta + vanlig tårta och fika tillsammans med släkten, sen på kvällen blir det utgång med lite folk :D
Det blir nog kul!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle ju få låna det :O

2011-01-27 @ 22:05:24
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Belle

Ja men vi får väl turas om, dessutom gör det väl inget att jag lånar det nu när ingen ens använde det eftersom du inte hämtat det än? :O

2011-01-28 @ 21:11:12
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0