Dagen

Vi var till sjukhuset, var där i typ fem min och doim sa typ att dom inte kunde göra nått och att jag ska ringa till sjukhuset i Tierp ist. Blä.
Men jag ringde iaf, och dom hade inte telefontid den tiden (halv fem typ), dessutom gick det inte att lämna meddelande eller nått heller >>
Så jag måste ringa imorgon igen, förhoppningsvis får jag en tid då, sen får vi se vad som händer.

Vi hann iaf till Åsa, var där rätt länge och lekte med Izack och så, fick äppelkaka med, mums!
Sen tog vi sjuan direkt därifrån till Raz, hämtade våra väskor och fick skjuts till stationen. Så nu är jag hemma :)
Och kvällen har spenderats i soffan med mami och Raz.
Nu ska jag gosa ner mig under täcket bröve Raz och hoppas på att det blir fint fotoväder imorrn c:


Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0