Äntligen Fredag!

Åh vad skönt :D

Idag var skolan riktigt seg, usch.

Men nu är det äntligen fredag och Izack är här, hos Raz, fast han sover nu.
Finns inget godis eller nått hemma, iförsej borde jag inte äta lakrits ändå.. Så det kanske är lika bra. Med tanke på att jag alltid köper det när jag köper godis 8D
Men jag har däremot ett glas mjölk, mycket nyttigare, och dessutom  väldigt gott, mums!
Rasmus sitter och spelar och jag gör typ ingenting, fast känner för att hitta på nått. Ska nog leka lite med kameran tror jag :D

Också måste jag öppna fönstret, för det är vaaarmt!


Btw, hann göra färdigt lite pärlsaker idag. Bra att kunna sysselsätta sig med nått när älsk spelar :$

Svamp och.. Armbandsliknande sak typ c:


Baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0