18 år :D

Sitter i skolan med Lotta och jobbar lite matte c:

Idag fyller jag arton, mwihihihih.
Firade lite i förväg igår med Anna, Pappa och Axel för pappa skulle iväg och jobba så tidigt idag.
Då fick jag en samling med tre fotoböcker, som verkar superbra och lätta att förstå! Också fick jag pengar också, och god mat! tacktack c:

Sen imorse fick jag presenter av älsklingen och hans föräldrar + syster, av äsk fick jag ritgrejer och lite sånt, och av hans föräldrar fick jag pengar! Såååå tack till dom med c:
Ska nog rita lite när jag kommer hem sen? Fick megastora papper :D

Och idag när jag har slutat ska jag och Raz till mami och fira lite där :)


Bra dag än så länge, förutom att tåget var inställt imorse, fast Raz var ju där och värmde mig i blåsvädret, så det gör inte så mycket ^_^


Bilder kommer kanske sen!



Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis lill.... storskit :D Hihihihi!

2011-01-25 @ 13:50:08
URL: http://cherrykola.blogg.se/
Postat av: Belle

Tack :DD

2011-01-25 @ 22:46:55
URL: http://bellehjartamajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0