Wihi!

Idag har jag..
Föst varit hemma hos Razis bror och hans tjej och hälsat på lilla bebisen c:
Sen fick jag och Razi skjuts därifrån ner på stan, där jag hade tid hos tandläkaren vid två!
Fast när vi kom fram så var klockan bara halv två, så vi sprang in på Carlings och jag provade ett par jeans som jag hade kikat på typ.. nån/några veckor innan c:

Och bra satt dom också! Så dom köpte jag, 70% rabatt vare också, mwihihi c:




Sen iaf gick vi till tandläkaren... Och gissa vaaaad?
DEN 11:E MARS SKA JAG TA BORT TANDSTÄLLNINGEN! :DDDD
Och det är alltså om.. Två veckor och två dagar!

Wihihihi!


Efter det gick vi till East city och åt sushi och asiatisk buffé, mums!



Aja, kom typ nyss hem från Carro, är lite trött nu! Så jag ska nog sova, kanske. Raz spelar så ingen tv blir det heller :O
Fast det gör inget :D

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0