Tisdag, Fredag snart!

Då kommer Razirasmosisen hem! :D

Idag satt jag i skolan till typ.. tre, slutatde egentligen runt tolv. Carro var tvungen att plugga så jag hade ändå inte så myckat annat för mig.
Men nu har jag börjat på sista kapitlet i matte och har bara en uppgift kvar i datakunskapen.
Fast den har jag redan gjort, och skolans datorjävel sparade den i en mapp som inte ens finns, och det kom jag på att den brukar göra efter att jag hade kryssat grejerna!
Sååå, det är bara att göra om. Kul att jag satt med den uppgiften ett bra tag och höll på också...

Hann träffa Carro en sabbis på stan sen iaf, typ 30min. Så då passade jag på att köpa ett linne, eftersom att jag inte hann det igår :D

Ett brunt fick det bli c:
inte bästa bilden, men det är sent och jag orkar inte ta nån bättre.

Nu orkar jag inte skriva nått mer heller.
Förutom att det är friluftsdag imorgon och jag är inte så pepp. Kameran ska nog få följa med tror jag.


GODNATT!



Rasmus är finast och jag tänker ringa honom nu :$ !

Kommentarer
Postat av: Raz

Du är bäst, finaste älsklingen <3 :)



Fint linne :-)

2011-02-09 @ 22:03:29
URL: http://hsumsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0