Snickers

Jaaa, här sitter jag och äter snickerskaka medans jag pratar med Razi på msn!
Mumselimums!


Idag hittade jag ett par nya jeans, 60 kr på Weekday, superrean! :D
Kände att jag behövde ett par nya, de svarta som jag typ alltid har på mig kommer att ramla sönder snart, aller typ alla sömmar är megaslitna och går sönder. + i knävecken slits dom sönder. Inte braaaa!
Dom nya jeansen är rätt snygga! Bättre att ha några än att gå utan iaf :O

Fixade internetbank också! + fick mitt studiebidrag insatt av banken.
Superduperdunderbra! Objektiv och metaltownbiljetter nästa?
Kanske lite kläder och sånt också :$

Imorgon kanske jag ska på stan igen, har bara samhäll och mattestöd, så det är en kort dag.

Idag hann jag inte hitta några linnen för pappa skulle hämta mig hos Raz vid fem.
Så förhoppningsvis orkar Carro springa runt med mig imorrn med :D
För det är tråkigt att gå på stan själv :c




GODNATT!

Mmmmmmmmums, snickerskaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0